Accesibility Adjustments

Choose the right accessibility profile for you
OFF ON
Highlight Links Highlights all the links on the site!
OFF ON
Pause Animations Animations will be paused on the site!
OFF ON
Dyslexia Font Dyslexia Font will be applied on the site!
OFF ON
Hide Images All images will be hidden on the site!
Choose the right accessibility profile for you
Adjust Font Sizing
Default
High Saturation
High Contrast
Light Contrast
Dark Contrast
Adjust Letter Spacing
Default
Adjust Line Height
Default
Speak Mode
Align Center
Align Left
Align Right
Važna napomena:

Da biste mogli unositi radove, neophodno je da budete prijavljeni sa ulogom nastavnika.
Kako bi izbjegli duple unose, radove (projekte) unosi prvi autor (rukovodilac projekta) i on redom dodaje ostale autore (učesnike).

***Preporučujemo da prije unosa podataka ovdje preuzmete i pogledate INPA model za vrednovanje naučne produktivnosti.

***Ovdje možete preuzeti uputstvo za unos akademskih doprinosa.

***Ovdje možete preuzeti spisak renomiranih izdavača.

INPA
PDF
Nezavršeni radovi

NAUČNOISTRAŽIVAČKA DJELATNOST

Q3a-Rad u međunarodnom časopisu (časopis indeksiran na SCI/SCIE/SSCI/A&HCI listama, rangiran u prvih 75% časopisa - osim časopisa MDPi i Frontiers )-
Osnovna vrijednost bibliografske jedinice B3 =5
Godina UCG autori Detalji
2025 Čalović-Nenezić Sanja
Jelić Milica
Zorić Vučina
Čalović Nenezić Sanja, Jelić Milica, Zorić Vučina
"Teachers’ attitudes to learning techniques in secondary school education: The case of Montenegro", 2025
South African Journal of Education, Volume 45, Number 3, August 2025

https://www.sajournalofeducation.co.za/index.php/saje
Q4a-Rad u međunarodnom časopisu (ostali MDPi i Frontiers časopisi indeksirani na SCI/SCIE/SSCI/A&HCI listama osim časopisa MDPi i Frontiers ))-
Osnovna vrijednost bibliografske jedinice B3 =5
Godina UCG autori Detalji
2024 Čalović-Nenezić Sanja
Jelić Milica
Čalović Nenezić Sanja, Jelić Milica
"TeachingAgency in Preschool Children in the Montenegrin Context/Odgoj za inicijativnost djece predškolske dobi u crnogorskom kontekstu", 2024
Croatian Journal of Education, Vol 26, No 2 (2024), https://doi.org/10.15516/cje.v26i2.5169

https://cje2.ufzg.hr/ojs/index.php/CJOE/article/view/5169
Q5-Rad u međunarodnom časopisu koji nije indeksiran na SCI/SCIE/SSCI/A&HCI listama-
Godina UCG autori Detalji
2025 Zorić Vučina
Jelić Milica
Čalović-Nenezić Sanja
Vučina Zorić, Slavica Striković, Milica Jelić i Sanja Čalović Nenezić
"Etičke dimenzije rodne ravnopravnosti u kontekstu filozofije vaspitanja i obrazovanja", 2025
Mediteranski časopis za vaspitanje i obrazovanje Mediterranean Education Journal

https://www.ucg.ac.me/skladiste/blog_19279/objava_198486/fajlovi/Mediteranski%20%C4%8Dasopis%20za%20vaspitanje%20i%20obrazovanje-No1-2025.pdf
K4-Saopštenje na međunarodnom naučnom skupu -
Godina UCG autori Detalji
2024 Čalović-Nenezić Sanja
Jelić Milica
Čalović Nenezić Sanja, Jelić Milica
"Strategije učenja u srednjoškolskom obrazovanju u Crnoj Gori"
ULOGA I ZNAČAJ OBRAZOVANJA U SAVREMENOM DRUŠTVU, povodom 50 godina Univerziteta Crne Gore Nikšić, 20. i 21. septembar 2024. godine

I10-Ostali projekti-
Godina UCG članovi projektnog tima Detalji
2025 Rukovodilac: Jelić Milica
Novović Tatjana
Vučković Dijana
Šakotić Nada
Vujičić Marija
Čalović-Nenezić Sanja
Jelić Milica, Vučković DIjana, Novović Tatjana, Šakotič Nada, Vujičić Marija, Raičević Marija, Čalović Nenezić Sanja, Marojević Jovana
Naziv, akronim: LRPS-2024-9190657 International Institutional Consultancy for Assessment of the Teachers' Professional Development System, Gordon Academic College of Education UNGM
Ref. br.: LRPS-2024-9190657
Početak projekta: 2024, trajanje projekta u godinama: 1.



Naučni uticaj

Indeks citiranosti B-17
Istraživač je na Stanfordovoj listi (2% najcitiranijih) Broj citata u Google Scholar-u H-indeks
NE 0 0








//