Accesibility Adjustments

Choose the right accessibility profile for you
OFF ON
Highlight Links Highlights all the links on the site!
OFF ON
Pause Animations Animations will be paused on the site!
OFF ON
Dyslexia Font Dyslexia Font will be applied on the site!
OFF ON
Hide Images All images will be hidden on the site!
Choose the right accessibility profile for you
Adjust Font Sizing
Default
High Saturation
High Contrast
Light Contrast
Dark Contrast
Adjust Letter Spacing
Default
Adjust Line Height
Default
Speak Mode
Align Center
Align Left
Align Right
Važna napomena:

Da biste mogli unositi radove, neophodno je da budete prijavljeni sa ulogom nastavnika.
Kako bi izbjegli duple unose, radove (projekte) unosi prvi autor (rukovodilac projekta) i on redom dodaje ostale autore (učesnike).

***Preporučujemo da prije unosa podataka ovdje preuzmete i pogledate INPA model za vrednovanje naučne produktivnosti.

***Ovdje možete preuzeti uputstvo za unos akademskih doprinosa.

***Ovdje možete preuzeti spisak renomiranih izdavača.

INPA
PDF
Nezavršeni radovi

NAUČNOISTRAŽIVAČKA DJELATNOST

I8b-Međunarodni Erasmus+/IPA projekat-
Osnovna vrijednost bibliografske jedinice B13 =5
Godina UCG članovi projektnog tima Detalji
2025 Rukovodilac: Đoković Rajka
Peković Sanja
Vučković Dijana
Vujović Tatjana
Janinović Jovana
Mihailović Andreja
Drašković Milica
Vujičić Marija
prof. dr Sanja Peković, prof. dr Dijana Vučković, doc. dr Rajka Đoković, doc. dr Tatjana Vujović, dr Jovana Janinović, dr Andreja Mihailović, mr Milica Drašković, mr Marija Vujičić
Naziv, akronim: CORE-ED ACADEMY
Ref. br.: 101179359
Početak projekta: 2025, trajanje projekta u godinama: 3.
I10-Ostali projekti-
Godina UCG članovi projektnog tima Detalji
2025 Rukovodilac: Jelić Milica
Novović Tatjana
Vučković Dijana
Šakotić Nada
Vujičić Marija
Čalović-Nenezić Sanja
Jelić Milica, Vučković DIjana, Novović Tatjana, Šakotič Nada, Vujičić Marija, Raičević Marija, Čalović Nenezić Sanja, Marojević Jovana
Naziv, akronim: LRPS-2024-9190657 International Institutional Consultancy for Assessment of the Teachers' Professional Development System, Gordon Academic College of Education UNGM
Ref. br.: LRPS-2024-9190657
Početak projekta: 2024, trajanje projekta u godinama: 1.



Naučni uticaj

Indeks citiranosti B-17
Istraživač je na Stanfordovoj listi (2% najcitiranijih) Broj citata u Google Scholar-u H-indeks
NE 0 0








//